Zawsze przed zgłoszeniem serwisowym sprawdź podstawowe czynności eksploatacyjne związane z działaniem Pompy ciepła (patrz przykładowe zgłoszenie uznane jako niestosowne)
Wypełnienie formularzu zgłoszenia serwisowego
Załączenie wyraźnego zdjęcia usterki
Przyjęcia zgłoszenia przez wykonawcę
Wyznaczenia terminu przez wykonawcę
Wysłanie serwisu w wyznaczonym terminie
Wykonania serwisu na miejscu lub wyznaczeniu kolejnej daty jeżeli naprawa jest niemożliwa
Sporządzanie protokołu z naprawy
Przykładowe zgłoszenia uznawane za niestosowne w przypadku POMP CIEPŁA
Nie włączony tryb C.O. bądź C.W.U. na sterowniku Pompy ciepła
Opuszczone włączniki nadprądowe w rozdzielni wykonanej przez Sawbar lub w rozdzielni głównej
Nie wyczyszczony filtr siatkowy lub separator w instalacji wykonanej przez Sawbar
Zakręcony zawór blokujący przepływ
Zmiana ustawień Pompy ciepła przez osoby trzecie
Brak prądu w sieci
Zbyt duże ciśnienie w układzie C.W.U. (powyżej 6bar)
Brak ciśnienia w instalacji C.O.
Uszkodzenie urządzenia w wyniku wyładowania atmosferycznego
Przykładowe zgłoszenia uznawane za niestosowne w przypadku FOTOWOLTAIKI
Wyłączony Falownik
Wyłączone Zabezpieczenia od Instalacji Fotowoltaicznej AC/DC
Wyłączone Zabezpieczenia Główne
Brak prądu w sieci lub brak jednej Fazy
Zgłoszenie serwisowe
Proszę wypełnić wszystkie pola i opisać jak najbardziej szczegółowo problem.
Zostaw nam swój telefon a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.