Procedura serwisowa

  1. Zawsze przed zgłoszeniem serwisowym sprawdź podstawowe czynności eksploatacyjne związane z działaniem Pompy ciepła (patrz przykładowe zgłoszenie uznane jako niestosowne)
  2. Wypełnienie formularzu zgłoszenia serwisowego
  3. Załączenie wyraźnego zdjęcia usterki
  4. Przyjęcia zgłoszenia przez wykonawcę
  5. Wyznaczenia terminu przez wykonawcę
  6. Wysłanie serwisu w wyznaczonym terminie
  7. Wykonania serwisu na miejscu lub wyznaczeniu kolejnej daty jeżeli naprawa jest niemożliwa
  8. Sporządzanie protokołu z naprawy
Przykładowe zgłoszenia uznawane za niestosowne w przypadku POMP CIEPŁA
sawbar

Zgłoszenie serwisowe

Proszę wypełnić wszystkie pola i opisać jak najbardziej szczegółowo problem.

sawbar-logo

Zostaw nam swój telefon a nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin.